Bli litt bedre kjent med Erik Hjelkrem
Hva er jeg mest opptatt av i møtet med pasientene?
Komme dem i møte hvor de er, og forstå hva som er hovedproblemet deres knyttet til oral helse
Hvorfor valgte jeg å bli tannlege?
Jeg valgte tannlegeyrket drevet av et sterkt ønske om å lindre smerte og fremme munnhelse i lokalsamfunnet mitt. Spesialiseringen i endodonti ble et naturlig valg på grunn av min lidenskap for det komplekse og vitenskapelig fascinerende feltet, som byr på spennende muligheter for videre utforskning.
Hva er ditt beste munnhelsetips?
Forebygging er alltid best,men utenom det blir det å snakke med tannlegen din om din orale helse.Hvis det er problemer knyttet til det å gå jevnlig til tannlegen så er det uansett lønnsomt å snakke med tannlegen, for da kan vi finne en løsning som passer nettopp deg og din situasjon